joi, 8 octombrie 2009

Sighisoara, here i come




Maine e vineri, bagajele sunt deja facute, iar eu nu mai am deloc rabdare pt. ca vreau sa ajung mai repede in Sighisoara :D

Cladirile vechi, in stil medieval ma fac sa fug cu gandul la alte vremuri, alti oameni, alta perioada pe care mi-as fi dorit sa o traiesc...e ca o intoarcere in timp :)

Aaaaa, uitasem, cazare in Sighisoara am cautat inca de luni, am gasit foarte repede...nu vroiam sa existe nici cel mai mic risc de a-mi distruce weekend-ul.

Atasez o imagine, dar adaug mai multe cand ma intorc pentru ca paratul foto e nelipsit din bagaj :P

Un comentariu:

  1. Cele mai ieftine bilete de avion. Lowcost, last minute si promotii. www.iAvion iti pune la dispozitie cele mai eficiente motoare de cautare pentru curse de linie, chartere si low cost. Cauta, compara si rezerva acum fara comisioane suplimentare.

    RăspundețiȘtergere